fredag 13 september 2013

Förvirrat

Det är ett tag sedan jag skrev något här. Jag har ju lovat att lägga ut bilder på min Marius. Men, det får no
g vänta ett tag. 

Jag tog med mig koftan ner till min syster, och hade tanken att den skulle få fast sin dragkedjan. Det blev en blixtvisit till butiken i Göteborg. Å tyvärr fick jag inte med mig dragkedjan, såååå - Marius hänger i skylten - utan dragkedjan. Får se om syster, eller någon av de underbara syjuntarna barmhärtar sig över den. 

Jag fick tag i lite Rowan Summerspun till ett projekt jag har sneglat på ett tag. Brigade av Todd Gocken.

http://www.ravelry.com/patterns/library/brigade

Den har jag fått klar, men har inte hunnit få till några bilder på den än. Här är en liten förhandsrätt
 
Jag åker till Berlin idag för att träffa lite vänner. Så fort jag är hemma igen blir det fotosession å inlägg om det. 

Å så har jag dragit ut ett objekt ifrån Area 51. Du vet - den Amerikanska hemliga saken där de gömmer undan allt. Spektra har fått se dagens ljus igen. Är riktigt rolig att sticka. 

Varför lade jag bort den?

Återkommer snart igen, kanske lite mer strukturerad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar